Ai cumpărat usor, returnezi usor
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Transferul banilor se va realiza in 10-15 zile de la primirea returului.
Cum procedezi:
Contactati orice firma de curierat doriti (nu posta), achitati transportul (transportul este achitat de noi numai in cazul in care produsul ajunge defect sau va trimitem un alt produs decat cel comandat) si trimiteti coletul la adresa noastra: Str. Sangerului 29, Sector 1, Camera Nr. 2, Etaj 1, Ap. 24, Bucuresti In plic se printeaza si se pune si formular_de_retur (9) Este foarte important sa nu uitati sa adugati formular_de_retur (9) in colet! Nu se restituie banii pe transport, numai pe valoarea produselor!
Transferul banilor se realizeaza in maxim 14 zile lucratoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi.
Vă rugăm nu trimiteţi produsul în sistem RAMBURS, deoarece orice produs trimis în acest sistem va fi returnat fără notificare prealabilă.
PUTETI SOLICITA RETURUL DE PRODUSE IN URMATOARELE CAZURI:
In cazul in care produsul prezinta un defect, sau primiti un alt produs sau o marime gresita (cazurile 1 si 2), taxa de transport aferenta returnarii produsului catre noi va fi suportata de noi. Inainte de orice, va rugam sa ne trimiteti pe Facebook sau pe mail poze cu produsele defecte.
Conditii generale pentru retur
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
- Nu pot fi returnate conform legii urmatoarele produse (daca au fost desigilate):
-
- Nu se acceptă produsele care au fost purtate sau care prezintă urme vizibile de purtare.
-
- Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
-
- Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
- Retururile pentru marime nepotrivita nu se aplica produselor achizitionate in cadrul promotiilor / produselor primite cadou.
- Retururile pentru marime nepotrivita se aplica numai clientilor care au cont personal pe polinskishoes.ro
- Nu se inlocuiesc produse dintr-un model cu produse din alt model.
- Nu se accepta retururile repetate pentru marime nepotrivita.
- Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele pierdute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal.
- Va rugam retineti ca produsele realizate la comanda, dupa specificatiile cerute de consumator si/sau personalizate in mod clar (culoare si tip de piele, toc, captuseala) nu pot fi returnate:
Conform OUG 130/2000 art. 10 lit c) – “contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;“
Taxele aferente livrarii si returnarii produselor sunt suportate de client.
Doar in cazul in care produsul este deteriorat, primiti o alta marime, culoare sau alt produs decat de cel comandat de dvs, in aceste cazuri taxa de transport va fi suportata de noi.
Perioada de schimbare si returnare a unui produs este de MAXIM 15 zile de la primirea produselor.
ATENTIE!!! NU SE SCHIMBA SI NU SE RETURNEAZA BANII pentru:
- Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.
- Produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros) sau pentru produse ce au fost modificate de comun acord in conformitate cu cerintele clientului.
- Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.